Close Qmusic

Liampayne

Ontploffing op balkon van 1D's Liam

De schrik zal er flink in zitten bij Liam Payne. Maandagavond vond er een explosie plaats op het balkon van het appartement van de One Direction-zanger in London. Zijn beste vriend Andy Samuels werd afgevoerd naar het ziekenhuis.

De brand ontstond nadat de vriend een gasfles van de terrasverwarmer verwisselde. Daarbij ging iets mis en de gasbrander explodeerde. Andy is in zijn gezicht en op zijn handen voor 20 procent verbrand.

Liam was tijdens de ontploffing zelf binnen en raakte niet gewond. Hij is met z'n vriend meegegaan in de ambulance naar het ziekenhuis. Andere leden van One Direction waren niet aanwezig in het huis.

Het appartement van Liam in Oost-Londen kostte meer dan 2 miljoen euro. Op het balkon na was er verder weinig schade aan het luxe flatgebouw.

 

Station Qmusic Qmusic nonstop Qmusic foute uur Qmusic hot now Qmusic christmas Playlist Berichten Kijk Volume
Maximize Minimize