Adverteren | Waarom radio? | Impactvolle commercials | Branded content | Sales team

Wanneer kun je spreken van een goede radiocommercial? Hoe kun jij met jouw commercial de doelgroep in het hart raken?

Het antwoord op deze vragen en meer vind je terug in "'In tune' met de luisteraar" (PDF). Sinds 2010 voert Qmusic in samenwerking met InSites Consulting het On AIR onderzoek uit. In dit onderzoek worden diverse factoren van commercials onderzocht die de likeability en de impact van de commercial beïnvloeden, zoals lengte, stemgebruik en het inspelen op emoties. Aan de hand van analyses over meer dan 750 radiocommercials, is een groot aantal inzichten naar voren gekomen.

Wij geloven dat radio maken en radiocommercials produceren een groot aantal overeenkomsten kennen. Wij inspireren je daarom graag bij het maken van goede en effectieve radiocommercials.

Wil je meer weten of zelf een commercial laten testen? Neem dan contact op met Shirley van Stappershoef of je accountmanager.



Shirley van Stappershoef

Marketing & Sales Development Executive
Telefoon: 020 797 0 525
E-mail: shirley.van.stappershoef@Qmusic.nl